محل لوگو

آرامش درون


آرامش درون

کتاب آرامش درون با عنوان انگلیسی Achieving and Maintaining Equilibrium اثر جان کایلی است که در حوزه روانشناسی و تعلیم راه و رسم زندگی نوشته شده است. کایلی این کتاب را در سال 1989 منتشر کرد. آرامش درون کتابی است که الهام‌بخش بسیاری از افراد در سراسر جهان بوده است. این کتاب در 24 بخش راهکارها و روش‌هایی را برای دستیابی به آرامش ذهنی و درونی ارائه می‌کند. هدف کایلی از نوشتن آرامش درون تغییر وقایع و اتفاقات زندگی و مهم‌تر از آن تغییر نگرش افراد به این وقایع و نحوه بینش آن‌ها به حوادث زندگی است. در توضیحات کتاب آرامش درون آمده است که «همه‌ی ما کم و زیاد از افراد مختلف و به بهانه‌های گوناگون، صدمه‌های روحی دیده‌ایم؛ اعتمادها از بین رفته و قلب‌هایی شکسته شده است. این صدمات برای مدت کوتاه بسیار معمولی هستند اما همین دردها گاهی اوقات ماندنی می‌شوند و ما با یادآوری و آن صدمات این دردها را دوباره زنده کرده و با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنیم.

این مسئله نه تنها باعث ناراحتی ما شده بلکه می‌تواند روابط ما را بیش از پیش خدشه‌دار کرده و باعث برآشفتگی و بی‌میلی در رویارویی با مردم شود. ما در دایره خشم و عصبانیت گرفتار می‌شویم و زیبایی‌های زندگی را از یاد می‌بریم. ما باید بخشیدن را بیاموزیم و آن‌ را در زندگی خود جاری سازیم. بعضی اوقات بخشیدن یک فرد چنان می‌تواند فضای ذهنی ما را باز کند که هیچ عمل دیگری به آن نمی‌رسد.

مثلا ما چند سال پیش از یکی از دوستان خود صدمه‌ای روحی خورده‌ایم که تا امروز آن‌را در ذهن خود می‌پرورانیم. اما باید بدانیم که با بخشیدن آن فرد علاوه بر اینکه فضای ذهنی خود را باز کرده بلکه فردی دیگر را خوشحال نموده‌ایم...».


مبلغ قابل پرداخت 110,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 115

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما